Reklamation

Hvis din vare er gået i stykker, står vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig. Du har nemlig 2 års reklamationsret på alle produkter købt hos Avilé

Det er vigtigt, at du reklamerer over din vare senest 2 måneder efter, at du har konstateret en fejl.

Inden du sender din vare ind til reklamation hos os, må du meget gerne kontakte vores dygtige medarbejdere i kundeservice angående det problem, som du er stødt på. 

Udover at oplyse dit ordrenummer og beskrive problemet må du hjertens gerne tilføje et billede eller en video af problemet. På den måde kan vores kundeserviceteam hjælpe dig bedst muligt.


Hvornår skal jeg oprette en reklamation?

Du bør oprette en reklamation, hvis du enten: 

  • Har modtaget den forkerte vare
  • Har modtaget en defekt vare,
  • Ikke har modtaget hele varen, og problemet ikke er opstået på grund af forkert brug af varen.

Hvordan opretter jeg en reklamation?

Hvis du oplever problemer med din vare, er der naturligvis hjælp at hente. Det er heldigvis nemt og hurtigt at oprette en reklamation. Først og fremmest skal vi have din vare ind som reklamation, så vi enten kan rette fejlen eller bytte varen til en ny. 

Når du skal oprette en reklamation, skal du bruge vores egen reklamationsportal. På portalen beder vi dig om at skrive dit ordrenummer og din e-mail, hvorefter du kan vælge det produkt på din ordre, du ønsker at reklamere over. Det er her vigtigt, at du vælger årsag samt skriver en uddybende kommentar til reklamationen. 

Herefter kan du downloade dit pakkelabel og klistre den på pakken, du sender i vores retning.

Nu er du klar til at sende din reklamation afsted hos din nærmeste pakkeshop.

Start en reklamation her


Hvad koster en reklamation?

Hvis reklamationen er berettiget, betaler vi selvfølgelig fragtomkostningerne. I den forbindelse er det vigtigt, at du opretter din reklamation via vores reklamationsportal på denne side, så du kan bruge vores pakkelabel til din reklamation.


Hvor lang tid tager en reklamation?

Når vi har modtaget din reklamation, går vores reklamationsteam i gang med at behandle denne. Vi har 2-7 dages behandlingstid på reklamationer. Dog kan behandlingstiden i travle perioder vare op til 14 hverdage. 


Reklamationsproces

  • Start din reklamation, og skriv dit ordrenummer og din e-mail.
  • Vælg produktet, du ønsker at reklamere over, på din ordre, og giv en uddybende begrundelse for din reklamation.
  • Registrér din reklamation, og hent din pakkelabel.
  • Placer pakkelabelen på ydersiden af pakken.
  • Pak din reklamation godt ind, og send den til os.
  • Vent på svar fra vores dygtige reklamationsteam.

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?

Ring os: +45 78 78 21 91

Skriv til os: kontakt@avile.dk